Tuesday, November 21, 2006

MERHABA

Aslında uzun zamandır bloglar arasında geziniyorum ama bir türlü cesaret edip kendim için bir blog açmayı göze alamamıştım....

Sevgili arkadaşım Damla sayesinde gezindiğim pek çok yer oldu.... Oralar ise beni başka bloglara sürükledi...

Derken bir de baktım, her gün düzenli olarak bloglar arası gezinen birisi olup çıkmışım...

Çalıştığım için sürekli üretici olamayacağımı düşünmüştüm ama en azından şimdiye kadar yaptıklarımı paylaşırım dedim.

Artık ben de sizin aranızdayım...

Tekrar merhaba...

2 comments:

Anonymous said...

Sevgili Arkadasim,
iyi oldu bu ya... benim de blogum yok ama siz sevgili arkadaslarimin ne yaptigini bralardan takip etmek cok zevkli. Senin gibi becerikli bir kizin eminim paylasacagi cok sey olacaktir, hevesle bekliyorum...
Banu Celebi

Çiğdem said...

Canım arkadaşım,
İlk mesajım senden geldi, çok şeker:)
Artık senden de birşeyler bekliyoruz, ona göre...