Sunday, December 24, 2006

Renkli Yılbaşı Kurabiyeleri



Günlerdir evde yılbaşı kurabiyesi yapmak için zaman kolluyordum. Araya biraz hastalıklar filan girince bir türlü fırsat bulamamıştım.
Sonunda pazar günü dayanamayıp kendimi mutfağa attım. Sevgili Pastacı Burcu'nun sitesinde yayınladığı kurabiye tariflerini derhal hayata geçirmeye karar verdim.

Yukarıda gördüğünüz kalıpları Eminönü Fermo'dan aldım. Wilton'ın kalıpları. Tam yılbaşı için... Oradan bir de şeker hamuru alıp, kurabiyelerin üzerini bunlarla kapladım.
Aslında üstüne royal icing ile süsler de yapmayı planlamıştım ama sanırım bunun için biraz çalışmam gerekecek. Yağlı kağıttan yaptığım sıkma torbalarının ucu her sıkışta açıldığı için kalın kalın şeritler haline geldiler. Ben de bu yüzden ilk birkaç çam ağacından sonra uğraşmaktan vazgeçtim.
Ellerim hamurlu ve şekerli olduğu için resimleri de Nil çekti... Nasıl lezzetli olduklarını tarif edemem...
Denemeye karar verirseniz, hepinize şimdiden afiyet olsun...

3 comments:

Anonymous said...

ellerine saglik sevgili arkadasim, yemege firsatimiz olmuyor ama boyle becerikli arkadaslarinin olmasi iyi bir sey, nerede ne zaman lazim olacagi bilinmez :)Zaten senin el atip da basaramayacagin birsey yok bildigim kadariyla...
Valla blogunu takip ediyorum sekerim, sanki konusmusuz da hasret gidermisiz gibi oluyor. Acip da yeni birsey gormeyince bozuluyorum bile :)
Sevgiler
banu celebi

Çiğdem said...

Canım benim, ben de birileri yorum yazınca nasıl mutlu oluyorum anlatamam. Fırsatı hemen yaratabiliriz bence. Biz bayramda buralardayız, konuşalım:) Bizim evde pişer, size de düşer, merak etme:)

DAMLA said...

Ooooooo....
muhabbet koyu bakıyorum :)