Monday, December 18, 2006

Şeker Hamuru ile Pasta Süsleme

Geçen yazımda bahsetmiştim, çok istediğim halde pasta süsleme dersini kaçırdığımı...

Cuma günü Chef's İstanbul'dan gelen bir telefonla bir anda tüm keyfim yerine geldi. Cumartesi akşamı pasta süsleme dersi vardı ve ben de katılabilecektim.

Bu kadar katılımcı arasında beni hatırlayıp da aradıkları için Mustafa Bey'e teşekkür edip, heyecanla soluğu derste aldım...

Dersimizin ne kadar zevkli geçtiğini anlatmam mümkün değil arkadaşlar... Hepimiz rengarenk pastalarımızı ellerimizle yaptığımız güller, yapraklar vs. ile süslemeye başladık. Tabii ben kokoş olduğum için elime geçen simlerle yaprakları, gülleri filan parlatıverdim hemen :) İşte benim güllerim:




Bir de hızımızı alamayıp, küçük kalıplarla şirin şekercikler yapıverdik. Tabii bu gül yapmaktan çok daha kolay olduğu için yüzlerce şekerleme çıktı ortaya:

Bazı arkadaşlar biraz abartıp hem gülleri, hem de küçük tavşanları ve köpekleri pastaya doldurunca, biraz karışık görüntüler de çıkmadı değil hani:)


Aşağıda bizim kurstaki arkadaşların yaptıklarından örnekler bulabilirsiniz... Bence hepsi çok şirin ve güzel oldular...















Bu da benim pastam... Ne dersiniz, becerebilmiş miyim?


6 comments:

DAMLA said...

Harika olmuş arkadaşım, ellerine sağlık:)

Çiğdem said...

Canım çok teşekkürler...
Her gün bakıyorum yorum yazan var mı diye, bir mesaj görünce çok hoşuma gidiyor. Şimdilik en sıkı takipçim sensin, bakalım yeni ziyaretçilerim ne zaman olacak?

Anonymous said...

gülüm yorum yazmıyoruz ama tabi ki takip ediyoruz.... :)
eline sağlık tam senlik olmuş - bilmiyenlere açıklama : kokoş olmuş.....

Çiğdem said...

Çoookkk sağol canım arkadaşım...
Bak seninle ve Selim'le başladığım yemek, pasta, çörek yapma maceram nerelere kadar geldi:) En kısa zamanda birlikte yapalım, olur mu?

yasemin said...

ellerine saglik cok gzl yapmissin ;)

gülay said...

Merhaba Çiğdem Hanım.Sitenizi daha önce ziyaret edip sizden aldığım örneklerle evde pasta yapmaya başladım.http://magaza.hammaddeler.com/index.php?do=catalog/show2&p=8 adlı siteden aldığım malzemelerle çok güzel şeyler çıktı ortaya.Bence sizde siteyi dolaşın.