Wednesday, December 6, 2006

Şirin Süslerim



Daha önce evde sıkıldıkça değişik elişleri kurslarına gittiğimden bahsetmiştim.

Biliyorsunuz bir dönem tahta boyama çok modaydı. Hatta o sıralarda her gittiğim eve kendi boyadığım tepsilerden hediye ediyordum. Böylece sadece benim değil, arkadaşlarımın evi de tahta eşyalarla doldu taştı. Zamanla aynı şeyden sıkılıyorsunuz tabii.

Ben de sıkılıp bir süre ara vermiştim. Ama bir gün Nilo'cuğum (kendisi bizim evin haftasonu prensesi) elinde küçük ayakkabı ve çantalarla gelince bende de yeniden birşeyler yapma isteği uyandı. Hemen gidip yukarıdaki küçük ayakkabı ile çantayı aldım kendime. Sonra da birkaç metalik boya ile resimde gördüğünüz takımı tamamladım.

Eğer benim gibi aynı işle uzun süre uğraşmayı sevmiyorsanız ve elinizdeki parçanın çabucak bitmesini istiyorsanız, bu şirin parçalar çok ideal.

Bu arada tam bir kokoş ve pembe hastası olduğumu söylememe gerek yok sanırım...

2 comments:

DAMLA said...

Kokoşum benim!!...
Tam sana göre olmuş bu aksesuarlar...

Çiğdem said...

Aştım kendimi aştım...

Yorumun altına surat bile ekledim:))

Yaşasın,